3D Secure

Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure
Zastrzeganie kart
Zastrzeganie dokumentów
Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, zostaniesz poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub hasłem stałym – w zależności od rodzaju karty płatniczej, którą się posługujesz.

 

Od 31 października 2020 r. płatności kartą debetową w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby.

Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

  • w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni),
  • poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS),które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Banku.

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Banku lub na infolinii.

 

Pamiętaj, że jeśli nie wybierzesz jednej z wskazanych metod potwierdzania transakcji, po 31 października br. Twoje płatności w internecie z 3D Secure nie będą mogły zostać realizowane.

 

Aktywacja usługi 3D Secure

Obecnie usługa 3D Secure działa od momentu aktywacji karty debetowej – nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności w celu aktywacji tej usługi.

Jeśli korzystasz z karty kredytowej, przedpłaconej lub charge, zanim dokonasz pierwszej płatności zabezpieczonej usługą 3D Secure musisz jednorazowo zarejestrować kartę oraz nadać hasło stałe.

  • rejestracja karty Mastercard – sprawdź TUTAJ
  • rejestracja karty Visa – sprawdź TUTAJ

 

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:

  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:

Numer karty
Imię i Nazwisko
Datę ważności
Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu

  • Sprawdź poprawność danych
  • Potwierdź hasłem 3D Secure

Od 31 października 2020 r. płatność kartą debetową możesz potwierdzić w aplikacji SGB Mobile (klient indywidualny) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kod SMS).

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub hasłem stałym – to zależy od sklepu internetowego.

 

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure

Karty debetowe – do 30 października 2020 r. transakcje potwierdzane są hasłem 3D Secure (kodem SMS); nie jest wymagana jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:

Maestro
Mastercard debetowa
Mastercard debetowa młodzieżowa
Mastercard Unia Leszno
Mastercard KKS Lech
Mastercard „konto na Tak!”
Mastercard „konto za 1 zł”
Mastercard debetowa business
Mastercard debetowa business AGRO
Mastercard walutowa
Visa debetowa
Visa debetowa „młodzieżowa”
Visa AZS Gorzów
Visa Skra
Visa Skra „młodzieżowa”
Visa debetowa business

Karty kredytowe, chargé i przedpłacone – transakcje potwierdzane są hasłem stałym; wymagana jest jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:

Mastercard kredytowa
Mastercard kredytowa business
Mastercard kredytowa business Gold
Mastercard business charge
Mastercard business charge GOLD
Mastercard przedpłacona
Visa kredytowa

Zastrzeganie kart

Chcesz zastrzec lub aktywować kartę?
Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę?

 

Zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB!

800 888 888

lub skorzystaj z Systemem Zastrzegania Kart pod nr.

828 828 828

 

Dzwonisz z zagranicy?
Zadzwoń pod nr

+48 61 647 28 46

(opłata zgodna z taryfą operatora)

 

Numery telefonów dostępne są przez całą dobę 7 dni w tygodniu.

Pamiętaj, im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym, mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania.

Zastrzeganie dokumentów

Chroń najcenniejszy skarb – swoją tożsamość!
Utraciłeś swoje dokumenty? Nie ryzykuj i zastrzeż je w naszym Banku!

 

Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią uczestniczy w systemie Dokumentów Zastrzeżonych. Ogólnopolska baza danych zastrzeżonych dokumentów tożsamości to ochrona przed wyłudzeniami dokonywanymi przy użyciu kradzionych i zagubionych dokumentów tożsamości.

Jakie dokumenty należy zastrzegać?

Najważniejsze są: dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, karta pobytu, książeczka wojskowa i marynarska, dowód rejestracyjny oraz karta płatnicza.

Gdzie zastrzegać?

W dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią, a także w placówkach innych banków (pełna lista na www.dokumentyzastrzezone.pl)

Dlaczego warto zastrzec utracone dokumenty?

Dziennie notuje się nawet kilkadziesiąt prób posłużenia się cudzym lub podrobionym dokumentem, m.in. do:

  • wyłudzenia pożyczki,
  • wynajęcia mieszkania lub pokoju hotelowego w celu kradzieży wyposażenia czy unikania opłat,
  • kradzieży wypożyczonego samochodu lub innych przedmiotów,
  • zakładania fikcyjnych firm do wyłudzania kredytów, zwrotu podatków.

 

Więcej informacji o systemie Dokumenty Zastrzeżone uzyskasz w naszych placówkach oraz na www.dokumentyzastrzezone.pl