Ułatwienia dostępu

3D Secure

Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure
Zastrzeganie kart
Zastrzeganie dokumentów
Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

Co to jest usługa 3D Secure?

 

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

 

Jak działa usługa 3D Secure?

 

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

  • w aplikacji mobilnej Nasz Bank,
  • poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w naszej placówce lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

 

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

 

  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:

  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:

1. Numer karty
2. Imię i Nazwisko
3. Datę ważności
4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu

  • Sprawdź poprawność danych

  • Potwierdź transakcję
    Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej Nasz Bank lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

 

Zablokowanie usługi 3D Secure?


Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

 

Jak odblokować usługę 3D Secure?


Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Zastrzeganie kart

Chcesz zastrzec lub aktywować kartę?
Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę?

 

Zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB!

800 888 888

lub skorzystaj z Systemem Zastrzegania Kart pod nr.

828 828 828

 

Dzwonisz z zagranicy?
Zadzwoń pod nr

+48 61 647 28 46

(opłata zgodna z taryfą operatora)

 

Numery telefonów dostępne są przez całą dobę 7 dni w tygodniu.

Pamiętaj, im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym, mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania.

Zastrzeganie dokumentów

Chroń najcenniejszy skarb – swoją tożsamość!
Utraciłeś swoje dokumenty? Nie ryzykuj i zastrzeż je w naszym Banku!

 

Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią uczestniczy w systemie Dokumentów Zastrzeżonych. Ogólnopolska baza danych zastrzeżonych dokumentów tożsamości to ochrona przed wyłudzeniami dokonywanymi przy użyciu kradzionych i zagubionych dokumentów tożsamości.

Jakie dokumenty należy zastrzegać?

Najważniejsze są: dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, karta pobytu, książeczka wojskowa i marynarska, dowód rejestracyjny oraz karta płatnicza.

Gdzie zastrzegać?

W dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią, a także w placówkach innych banków (pełna lista na www.dokumentyzastrzezone.pl)

Dlaczego warto zastrzec utracone dokumenty?

Dziennie notuje się nawet kilkadziesiąt prób posłużenia się cudzym lub podrobionym dokumentem, m.in. do:

  • wyłudzenia pożyczki,
  • wynajęcia mieszkania lub pokoju hotelowego w celu kradzieży wyposażenia czy unikania opłat,
  • kradzieży wypożyczonego samochodu lub innych przedmiotów,
  • zakładania fikcyjnych firm do wyłudzania kredytów, zwrotu podatków.

 

Więcej informacji o systemie Dokumenty Zastrzeżone uzyskasz w naszych placówkach oraz na www.dokumentyzastrzezone.pl