Koronawirus a działalność Banku

 

Drodzy Klienci Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią


W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, podjęliśmy w ostatnich tygodniach wiele działań służących ograniczeniu skutków pandemii koronawirusa. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.

 

Począwszy od pierwszych dni marca 2020 roku, Zarząd Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią brał pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej. Dotyczy to w szczególności ograniczenia przemieszczania się i podróży służbowych, zasad pracy zdalnej, organizowania zgromadzeń, spotkań i konferencji, a także bezpieczeństwa pracowników i organizacji pracy Banku.

 

Zgodnie z przygotowanymi wcześniej planami działań w sytuacjach krytycznych podjęliśmy następujące decyzje:

 

  • Pracownicy, rotacyjnie wykonują swoją pracę w trybie zdalnym, tak aby w pełni utrzymać ciągłość funkcjonowania Banku
  • Przenieśliśmy na inne terminy wszelkie spotkania biznesowe, konferencje i prezentacje
  • Większość decyzji wewnętrznych podejmowanych jest w trakcie telekonferencji, a nie podczas bezpośrednich spotkań
  • Przekazaliśmy pracownikom poradnik dotyczący sposobów zachowania się w czasie pandemii i epidemii
  • Poinformowaliśmy pracowników o konieczności odbycia 14-dniowej kwarantanny w przypadku powrotów z zagranicznych urlopów, prosząc, by takie działania zostały podejmowane także w odniesieniu do ich rodzin
  • Pracownicy Banku są wyposażeni w środki ochrony osobistej – rękawiczki, płyny dezynfekcyjne
  • W naszych placówkach i oddziałach stosujemy możliwie najlepsze środki do dezynfekcji.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji miejsc, z którymi kontakt bezpośredni mają nasi Klienci. Te działania obejmują również bankomaty
  • W punktach kasowych zamontowane zostały specjalne osłony, gwarantujące bezpieczeństwo w kontaktach pracowników z Klientami
  • Wprowadziliśmy zasadę, że w jednym czasie w placówce Banku może przebywać maksimum od 2 do 4 klientów (w zależności od placówki)
  • Prosimy o przestrzeganie zasady utrzymania co najmniej 2 metrów odstępu pomiędzy Klientami znajdującymi się wewnątrz, jak i na zewnątrz Banku
  • Wprowadziliśmy zmienione godziny otwarcia placówek dla Klientów, które obecnie czynne sa w godzinach od 9.00 do 15.00
  • Poinformowaliśmy Klientów o możliwych próbach oszustwa. Ta wyjątkowa sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy, stała się okazją dla przestępców, którzy próbują wyłudzić pieniądze. Prosimy zachować szczególną ostrożność!

 

Jednocześnie zachęcamy wszystkich Klientów naszego Banku do kontaktów drogą elektroniczną lub telefoniczną. Kontakty te znajdą Państwo na stronie internetowej Banku www.bsnaklo.pl.

 

Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej. Udostępniamy Państwu bardzo wygodne formy płatności smartfonem, zegarkiem i kartą płatniczą z funkcją płatności zbliżeniowych w każdej placówce usługowo-handlowej.

 

Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na pojawiające się w mediach społecznościowych fałszywe informacje. Jedynym, pewnym źródłem informacji o ewentualnych zmianach zasad obsługi Klientów jest strona internetowa banku www.bsnaklo.pl.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią

 

 

 

Drodzy Klienci Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią


W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, podjęliśmy w ostatnich tygodniach wiele działań służących ograniczeniu skutków pandemii koronawirusa. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.

 

Począwszy od pierwszych dni marca 2020 roku, Zarząd Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią brał pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej. Dotyczy to w szczególności ograniczenia przemieszczania się i podróży służbowych, zasad pracy zdalnej, organizowania zgromadzeń, spotkań i konferencji, a także bezpieczeństwa pracowników i organizacji pracy Banku.

 

Zgodnie z przygotowanymi wcześniej planami działań w sytuacjach krytycznych podjęliśmy następujące decyzje:

 

  • Pracownicy, rotacyjnie wykonują swoją pracę w trybie zdalnym, tak aby w pełni utrzymać ciągłość funkcjonowania Banku
  • Przenieśliśmy na inne terminy wszelkie spotkania biznesowe, konferencje i prezentacje
  • Większość decyzji wewnętrznych podejmowanych jest w trakcie telekonferencji, a nie podczas bezpośrednich spotkań
  • Przekazaliśmy pracownikom poradnik dotyczący sposobów zachowania się w czasie pandemii i epidemii
  • Poinformowaliśmy pracowników o konieczności odbycia 14-dniowej kwarantanny w przypadku powrotów z zagranicznych urlopów, prosząc, by takie działania zostały podejmowane także w odniesieniu do ich rodzin
  • Pracownicy Banku są wyposażeni w środki ochrony osobistej – rękawiczki, płyny dezynfekcyjne
  • W naszych placówkach i oddziałach stosujemy możliwie najlepsze środki do dezynfekcji.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji miejsc, z którymi kontakt bezpośredni mają nasi Klienci. Te działania obejmują również bankomaty
  • W punktach kasowych zamontowane zostały specjalne osłony, gwarantujące bezpieczeństwo w kontaktach pracowników z Klientami
  • Wprowadziliśmy zasadę, że w jednym czasie w placówce Banku może przebywać maksimum od 2 do 4 klientów (w zależności od placówki)
  • Prosimy o przestrzeganie zasady utrzymania co najmniej 2 metrów odstępu pomiędzy Klientami znajdującymi się wewnątrz, jak i na zewnątrz Banku
  • Wprowadziliśmy zmienione godziny otwarcia placówek dla Klientów, które obecnie czynne sa w godzinach od 9.00 do 15.00
  • Poinformowaliśmy Klientów o możliwych próbach oszustwa. Ta wyjątkowa sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy, stała się okazją dla przestępców, którzy próbują wyłudzić pieniądze. Prosimy zachować szczególną ostrożność!

 

Jednocześnie zachęcamy wszystkich Klientów naszego Banku do kontaktów drogą elektroniczną lub telefoniczną. Kontakty te znajdą Państwo na stronie internetowej Banku www.bsnaklo.pl.

 

Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej. Udostępniamy Państwu bardzo wygodne formy płatności smartfonem, zegarkiem i kartą płatniczą z funkcją płatności zbliżeniowych w każdej placówce usługowo-handlowej.

 

Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na pojawiające się w mediach społecznościowych fałszywe informacje. Jedynym, pewnym źródłem informacji o ewentualnych zmianach zasad obsługi Klientów jest strona internetowa banku www.bsnaklo.pl.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią