Aplikacja mobilna Nasz Bank

Nasz Bank to aplikacja mobilna dostępna na urządzeniach mobilnych z systemem Android oraz iOS (Apple).

 

Aplikacja Nasz Bank umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

 

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Funkcjonalności aplikacji Nasz Bank:

przegląd sald i historii

operacji na rachunkach

wykonywanie przelewów

(jednorazowych, do ZUS i US, kodem QR)

obsługa lokat terminowych

szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat

obsługa kredytów

szczegóły kredytu, harmonogram spłat

mobilna autoryzacja

systemowe powiadomienia push

logowanie

poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca)

smartWYPŁATA

BLIK

proste płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy

zarządzanie kartami płatniczymi

POLITYKA PRYWATNOŚCI
  1. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
  2. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
    a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
    b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
    – pamięci,
    – komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
    – informacji o lokalizacji,
    – aparatu fotograficznego,
    – danych kontaktów.
  3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  4. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  5. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.

ANDROID

POBIERZ APLIKACJĘ

IOS

Pobierz aplikację mobilną Nasz Bank